.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سید رمضان شجایی‌ کیاسری ؛
مجلس به وزرای فاقد مرزبندی با فتنه رأی نمی‌دهد
نماینده ساری در مجلس با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه رحمانی‌فضلی سهمیه علی لاریجانی رئیس مجلس در کابینه روحانی است، گفت:‌ این اظهارات درست نیست؛ چرا که آقای رحمانی‌فضلی از سوی خود آقای روحانی انتخاب شده است.

شمال نیوز : عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: مجلس به وزرای پیشنهادی که تکلیف خود را نسبت به فتنه ۸۸ و شعار دروغین تقلب مشخص نکنند، رأی اعتماد نخواهد داد.

به گزارش شمال نیوز ،سید رمضان شجایی‌ کیاسری نماینده ساری در مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز بررسی وزرای پیشنهادی کابینه یازدهم اظهار داشت: مجلس به وزرایی رای می‌دهد که شبهه‌ای نسبت به مرزبندی آنها با فتنه 88 و شعار دروغین تقلب وجود ندارد.

وی افزود: دو سه وزیری که مضنون در نداشتن مرز مشخص با فتنه‌گران و طراحان شعار تقلب هستند باید تکلیف خود را روشن کنند و مشخص شود که نظر آنها در این زمینه چیست.

شجاعی‌کیاسری ادامه داد: این افراد یا باید فتنه و تقلب را رد کنند و در این زمینه شفاف‌سازی داشته باشند یا باید به‌صورت کاملاً روشن نظرشان را در این زمینه بیان کنند والا مجلس به آنها رأی اعتماد نخواهد داد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تأکید کرد: مجلس به کلیت برنامه‌های آقای روحانی اعتقاد دارد و به آن رأی خواهد داد و نباید موضوع فتنه و تقلب دستاویزی شود تا کل کابینه زیر سؤال برود.

شجایی‌کیاسری در عین حال افزود: ما انتظار داریم دو سه وزیر پیشنهادی که نسبت به نظرات آنها شبهاتی وجود دارد، نظرات خود را به‌طور شفاف بیان کنند.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه رحمانی‌فضلی سهمیه علی لاریجانی رئیس مجلس در کابینه روحانی است، گفت:‌ این اظهارات درست نیست؛ چرا که آقای رحمانی‌فضلی از سوی خود آقای روحانی انتخاب شده است.

نماینده ساری در مجلس گفت: اینکه آقای رحمانی‌فضلی زمانی در صداوسیما مشغول خدمت و آقای لاریجانی رئیس آن مجموعه بود، دلیل نمی‌شود که در حال حاضر وی را سهمیه لاریجانی در کابینه بدانیم.

شجاعی‌کیاسری البته این نکته را هم متذکر شد که در کابینه احمدی‌نژاد هم وزرایی بودند که در زمان ریاست لاریجانی در صداوسیما، در این رسانه مشغول خدمت بودند اما چنین مسائلی در آن زمان مطرح نبود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

هم استاني 21 مرداد 1392
اونوقت مي گن فتنه 88!!!!! همين الان هم شماها دارين فتنه مي كنيد!!!! اين حرفها و حديثها رو جمع كنيد و به وظايف خودتون بپردازيد!!!
وفا ساروی 21 مرداد 1392
با سلام خدمت اقای شجاعی
خواهش مند است جنابعالی ودیگرنمایندگانی که دنبال مرزبندی کاندیدا وزارت هستید به چند سوال بنده جواب دهید:
1- ایا تشخیص دهنده این مرز شمانمایندکان هستید ؟؟
2- ایا مملکت دادگستری وقوه قضاییه ندارد که وزرا باید به شماها جواب پس بدهند؟؟
3- ایا بعداز فتنه تمام مسئولین دوران قبل نقشی داشتند محاکمه شدند چرا این اقایان محاکمه نشدند؟؟؟!!
4- اقای شجاعی خدایش بس کنین با الفاظ بازی کردن مملکت اداره نمی شود!! برین دنبال برنامه های این اقایان بحث فنی وتخصصی کنین که خوشبختانه شما وتمام نمایندگانی که با غائله فتنه بازی می کنین تخصصی ندارین وگرنه توی حرفهای شماها بحث اقتصادی وفنی وزارتخانه ای نیست چون شما نمایندگان تامین مالی هستین بفکر مردم باشین . بفکرخداباشین .بفکر خداباشین
دانشجو 21 مرداد 1392
خودت در سوابقت شبهه است مگه نه ؟
نا شناس 20 مرداد 1392
ما حق تو هین به نماینده قانونی مردم را نداریم سایت محترم دقت کند این کار باب نشود چون توهین ضد فرهنگ است و کار غیر فرهنگی در شان رسانه نیست.بنده برای رسانه ها مخصوصا شمال نیوز احترام ویژه قائلم. چون برای اطلاع رسانی زحمات زیاد می کشند اظهار نظر حق قانونی نماینده است.چون این عزیزان متعلق به مردم هستند باید اثرگذاری اشان را در مجلس نشان دهند حالا چه موافق یا مخالف. توهین به ایشان توهین به مردم است.
سوادکوهی 21 مرداد 1392
شما اصلاً تو مجلس بودین
sadeq 22 مرداد 1392
رحمانی فضلی همونی بود که گفت 1 میلیارد دلار گم شد (سیاسی) و بعد ها هم گفت پیدا شد!!!!!بدون عذرخواهی
نا شناس 22 مرداد 1392
شجاعی بس کن حالا سیاسی نشو
یه مقدار به فکر شهر ما باش
خودتو نماینده ملی فزض نکن!!!
فتنه چیه؟!!
یه کارخونه ایی
یه حرکتی
جاده ساری کیاسری؟!!
کمربندی شمالی؟!!
تالار فرهنگی؟!!
وووو...................
مردم منتظرند!
نا شناس 21 مرداد 1392
از وزارت ارشاد دستت کوتاه موند
محمد 24 مرداد 1392
مشکل این مملکت بعضی از نمایندگان هستند که کمتر از خرد جامعه می اندیشند و کمتر از جایگاه مجلس اند. مسایلی که شماها دارید ،کمتر از فتنه نیست . کمی به خود آیید تا بتوان دولتی قوی داشت .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.